Доставка і оплата

ДОСТАВКА

Здійснюється такими транспортними службами: Нова Пошта, Укрпошта.

Увага. Якщо доставлена ??посилка не забирається протягом 7 днів, то вартість її повернення буде вирахувана з вартості оплаченого замовлення.


ОПЛАТА

Оплатити продукцію можна на картку ПриватБанку (+ 0.5% комісія ПриватБанку за переказ грошей) або при отриманні, якщо сума замовлення більше 50 грн (+ комісія служби доставки).


Якщо у Вас виникли додаткові питання, то Ви можете задати їх нашому менеджеру по телефону:

+38 (093) 838-18-09

Або по e-mail:

info@supermodni.com.ua


УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

Якщо Вам не підійшов розмір, колір або фасон, річ не вписалась в гардероб або ви зрозуміли, що вона вам не потрібна, у Вас є 14 днів, щоб повернути її назад.


Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

  • товар не був у вжитку;
  • товар не має пошкоджень;
  • пломби, ярлики на місці;
  • збережена оригінальна упаковка;
  • товарний чек та інші документи в наявності.


Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню.

Згідно чинного Закону України "Про захист прав споживачів", доповнень і поправок до нього, такі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають:

  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), натільна білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • продукція з пуху або пера (крім пуховиків);
  • м'які іграшки для дітей.


(Дані правила не поширюються на товари, які ви повертаєте через невідповідність замовлення, виявлення браку або забруднень).


ПОРЯДОК ОБМІНУ ТОВАРУ

Зв'яжіться з нашим менеджером +38 (093) 838-18-09 для уточнення всіх деталей заміни.

Надішліть товар на заміну за адресою і на ім'я, які були попередньо обговорені з менеджером. Відправлення посилки повинно бути здійснене за Ваш рахунок і без вказівки зворотної доставки.

Винятком є ??випадок, якщо Вами було отримано неякісний товар або доставлено не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки оплачується інтернет-магазином.

Заміна висилається Вам протягом двох робочих днів, після отримання від Вас посилки.


ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Зв'яжіться з нашим менеджером +38 (093) 838-18-09 для уточнення всіх деталей повернення.

Надішліть товар за адресою і на ім'я, які були попередньо обговорені з менеджером.

Відправлення посилки повинно бути здійснене за Ваш рахунок і без вказівки зворотної доставки.

Винятком є ??випадок, якщо Вами було отримано неякісний товар або доставлено не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки оплачується інтернет-магазином.

Протягом трьох робочих днів з дня отримання посилки Вам будуть перераховані гроші.

Top